Dagen då vitt är okej


Jag är inte en person som tycker bröllop är en stor grej. Eller jag tycker inte giftemål är en stor grej, givetvis blir bröllopet stort om det kommer massa gäster. Det betyder inte så mycket för mig. MEN jag var helsåld på det kungliga bröllopet igår. Vad fint allt var. Likaså var det när Victoria och Daniel gifte sig. Det är otroligt vackert.

Tänkte även säga att jag tycker vitt är relativt asfult på mycket kläder. Tillfällen på helvitt är okej är studenten och på sitt bröllop. Det blir så propert och gammaldags. Men Kates klänningar var vacker. Inte fin, inte snygg och inte söt. Den var vacker. Tycker spetsarmarna gjorde nästan allt! Väldigt vackert med hennes mörka hår med.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0