GRATTIS MOA!


Stort grattis till min kära vän Moa Gruvaeus, som tagit körkort idag! Fan vad grym du är!
Detta firades med lite rosé vid vattnet idag, riktigt mysigt. Moa pressade mig även att köpa en bikini, men no hard feelings här inte, den var perfekt. Någon dag ska ni få se en riktig bild på den, men än så länge får ni klara er med den från hms hemsida.

Jag köpte även en bh inne på Lindex, för i mitt förra nummer av Elle så fick man med 50 kronor rabatt på valfri bh. Innan jag fortsätter måste jag ägna en mening till vad jag tycker om att prova bhar. Jag hatar att prova dem, storlekarna stämmer ju aldrig! Det blev en skönbh, alltså en skön bh (logiskt, haha). Det är dom bästa.


 

Bikinitop från hm, 129 kronor. Blev även matchande trosor till, för 99 kronor.
Ska dock knippsa av den turkosa (?!) hajtanden. I vilken värld är hajtänder turkosa?!




Kommentarer
Postat av: Lena

(fixade en ny blogg - igen, hehe...)

Grattis som fasen till Moa!! Och dundersnygg bikini Charlööötte

2011-04-21 @ 21:01:31
URL: http://lmsvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0