Sista dagen i friheten

Idag har jag varit hos mormor och morfar på påsklunch. Det är ett ställe som har många fina minnen. Där känner jag mig hemma, bland släkten. En av mina morbröder blev pappa för ungefär tre månader sen, till en liten flicka. Så otroligt vacker är hon. Jag är väldigt barnkär av mig, dock brukar det inte gälla bebisar. Men Liv, som hon heter, är så himla liten. Det är svårt att ta in hur liten hon är.

Hos mormor får man inte heller gå hungrig, något hon är ganska hård på. Så trots att jag kom hem därifrån strax innan klockan 18 är jag inte i närheten av hungrig än.

Imorgon börjar skolan igen, längtar jag? Nej.

Ps. Idag hade jag en rosa tröja på mig. Jag skojar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0