Ukrainsk bildbomb

Veckan i Ukraina har varit fantastisk! Hade inga förväntningar alls, så jag inte skulle bli besviken. Kan ju lova att det var det sista jag blev (dock var det jobbigt att familjen inte hade lås till toan). Vi bodde hos en tjej som hette Julia. Hon var väldigt trevlig. Annars var Odessa en ganska sliten stad, mycket trasiga fasader och galler för fönster.

Saker jag kan pricka av efter den här veckan:
  • Ätit sushi. Det var enligt mig ingen större hitt.
  • Varit på opera. Mäktigt säger jag bara.
  • Varit på manikyr.
  • Tagit foton i fotoautomat.
  • Varit inne i en moské.
  • Varit inne i en synagoga.
  • Blivit förföljd av utländsk tv. Jupp, de var med oss konstant i tre dagar.
  • Skrivt autografer.
  • Sjungt kareoke i en bar.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0