Mobilbild


 

Nu hänger det en tvättlina i mitt rum. Jag är dock ej klar med upphängningen av saker, men tänkte ändå visa er hur det ser ut för tillfället. Annledningen till att det här tog sådan tid var att det är en betongvägg, så för att borra behövdes en betongborr. O pappas betongborr har varit utlånad tills nu i helgen. Men nu är det fixat! På linan hänger för tillfället:

 

1 hryvnja - den ukrainska valutan. Det motsarar lite under 80 svenska öre.

 

Ett blommigt linne från Top Shop på Oxford Street i London. Det är dessvärre för litet nu.

 

Två kartor med bilder från ett fotobås i Ukraina. Jag skrattar vid bara åsynen.

 

En bild på mina favoritpersoner, mina bröder.

 

Ett egentillverkat halsband.

 

Biljetten till We Will Rock You.

 

Ett kvitto från Primark (himmelriket).

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0