Modelisten hösten 2011



Favoritplagg i garderoben just nu: Min khakifärgade långklänning från Gina Tricot, samt mina älskade svarta jeans från Cheap Monday.

Byter gärna garderob med: Mary Kate Olsen eller Kate Moss. Om vi förutsätter att vi hade samma storlek på kläder alltså.



Trivs bäst i: Svarta jeans, linne och stor kofta/herrskjorta i flanell.

Bästa stiltipset: Våga prova nytt! Om jag aldrig provat gå i rött läppstift skulle jag inte insett hur mycket jag älskar det, o då hade jag inte gått i det ungefär fyra dagar i veckan. O köp kläder i rätt storlek, skit i vilken storlek det är, bara det sitter bra.

Vanligaste färgerna på mina kläder: Svart, brunt och koppar.

I höst kommer jag gå klädd i: Svart? Förhoppningsvis en del härliga rostiga toner och mycket lager på lager.

Men absolut inte i: Pliserade kjolar, metallic eller amerikanska flaggor.

Just nu doftar jag: DKNY - Be Delicious

Om du fick ett plagg/väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja? En Chanel 2,55 eller en Chanel Classic. Jag håller, pinsamt nog, inte isär dessa kända väskor. Vilken av dem spelar heller inte så stor roll, bara den är svart!




Höstens köp: Ett par Dr Martens

Höstens behåll: Svarta jeans och långa korftor. Även jeansshorts kommer få stå till tjänst ett tag till.

Höstens släng: Alla färgglada linnen jag köpte i sommar, i hopp om att jag skulle börja använda färg. Vem försökte jag lura egentligen?

En ideal höstoutfit: Svarta jeans, snyggt baslinne och en roströd stor och varm kofta. Till det Dr Martens och en ring som passar mina beniga fingrar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0