Beslutsångest


När jag ska till London (18 dagar kvar!) så tänkte jag kolla in ett par dr Martens. Det är ganska stor prisskillnad på dem nämligen. Enligt deras hemsida går ett par klassiska 1460, som är modellen jag är intresserad av, för ungefärligt 80 pund. Här hemma i Sverige ligger priset på ungefärligt 1200 - 1300 kronor. Alltså en prisskillnad på flera hundra. Ett par dr Martens kan användas till näst intill allt, vilket är anledningen till att jag tycker de är värda en plats i min garderob. Då återstår bara frågan, vilken färg? De svarta passar till mer och jag gillar ju färgen svart. Men just därför, för att jag går i så mycket svarta kläder, så skulle kanske de röda vara roligare? Dessa ständiga i-landsproblem.

Cherry Red, Black

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0