Dagen efter


Idag är jag seg. Jag vill äta choklad och se på bones hela dagen. Dessvärre ska jag både plugga fysik, hämta bror på fritids och träffa min bliviande arbetsgivare idag. Men allt går ju om man vill. Gårkvällen var väldigt lyckad! Det var skolans karneval, då alla klasser klär ut sig o springer genom stan. Vår klass var Micheal Jacksson - Thriller. Så jag var zombie. Det är alltid väldigt roligt. Efteråt blev det pizza och bad. Vi badade ganska länge faktiskt. Något jag alltid funderat på är hur det kan hamna så mycket sand innanför badkläderna? Det är ju ett mysterium. Sedan blev det lite party hos en klasskamrat, innan vi drog ut på äventyr på standen. Somnade gjorde jag i Moas säng. Det var skönt.


 

Såhär snygga var vi igår!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0