En definitionsfråga


Minus på kontot eller plus i garderoben? Jag ser det som plus i garderoben! Här kommer lite godbitar som fått följa med mig hem de senaste dagarna. (Jag har även köpt en del kakor, godis och glass. Men det är i magen).

Sandfärgad skjorta från second hand. Det var halva priset på allt, så jag betalade inte mer än 23 kronor för den här!

 

Isadora Jelly Lips - Orange Blossom. Som jag sökt detta läppstift! Hittades för 99 kronor på ett ICA.


Har velat prova oranga läppar ett tag, det känns som vårens&sommarens motsvarghet till röda. Dock får för gulbasserade oranga toner ens tänder att se gula ut. Som tur är har den här färgen mer röda undertoner!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0