Hiss eller diss?

Det finns många saker som jag verkligen har svårt att avgöra om jag gillar eller inte. Är det skitfult eller snyggt? Hiss eller diss? Exempel: Allt i manchester, skor i samma färg som ens hudton och djurmönstrat. Ett nytt sådant dilemma uppstod idag då jag kollade genom mitt smyckesskrin. Då hittade jag halsringen på bilden nedanför. Frågan är dock om jag tycker det är snyggt. Det är ganska hajpat med dessa ringar ju, vilket får mig att tänka ännu mer. Vill inte bli en av dem som enbart går med något för att det är inne.



Kommentarer
Postat av: Lena

Jag tycker det är snyggt Charlotte!! Och du passade i det så!

2011-03-21 @ 19:47:26
URL: http://lenasvanbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0