Hur jag skulle gjort det

Tänkte göra en snabb presentation om vårens trender, mest för att jag har tråkigt.

1. Helvitt

1, Topshop 600 kronor. 2, Hm 99 kronor. 3, Christian Louboutin 3300 kronor

Vet att grejen med den här trenden är att det ska vara i kostymform. Jag tycker dock en vit klänning är mycket mer lättburen!
Do : Helst något annat.
Don't : Helvitt. Det är fult.


2. Rosa

1, Cheap Monday 400 kronor. 2, Net-a-porter 1500 kronor. 3, Buckle.com 190 kronor. 4, Converse 699 kronor.

Rosa är inte min färg, men tycker att ceriset kan vara riktigt snyggt på andra!
Do : Ceriset läppstift, vårens variant på röda läppar
Don't : Cerise ögonskugga, hej mellanstadiedisco!


3. Färgblock

1, Bruno Manetti 1400 kronor. 2, Glassworks studio 430 kronor. 3, Hm 129 kronor. 4, Hm 99 kronor.


Går ut på att ha stora block med olika färger, med andra ord väldigt färgglatt!
Do : Våga välja färg! Fick verkligen anstränga mig för att inte välja rött, svart och vitt nu.
Don't : Go overkill, den röda tråden måste synas. Annars blir det lekplats på stilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0