Jag hjärta photobooth

 

 

Jag har idag:

 

- Hittat örhänget på bilden. Så härligt att hitta saker som varit borta ett tag. Dcok fick jag laga det igen.

- Gått i min herrskjorta. Igen. Måste hitta en ny räddare i nöden.

- Sett en på stockholm streetstyle som har min drömjacka. Den kostar för den som undrar ca 5450 EURO! Så det blir allt mer betoning på ordet DRÖMjacka.

- Började göra ett armband, men tråden tog slut. Så då hade jag gjort ungefär 153 knutar i onödan.

- Levis Curve - ID finns i flera olika färger! Detta var dagens glädje. En dag ska jag köpa mig ett par. För er som inte vet så kanske jag skriver ett inlägg om det senare/imorgon, håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0