i samma stund som lönen går att nå skall det genast ut och handlas hela klädskåpet förvandlas


Idag tittade jag åter in på hm, för att kolla på den gula skjortan jag nämnt. Jag slog till, utan att prova. Tänkte att jag kunde prova hemma. Det gjorde jag. Den satt inte bra. Som på många andra kläder satt den för tight över brösten. Vilken sorg! Kanske ska byta den till en storlek större, men är inte helt säker än. Här får ni en bild iaf.

Hm, 149 kronor

Efter en lång och krävande tyskalektion ringer Frida och frågar om jag inte ska med på Second hand. Vem säger nej till det? Så jag hängde på. Vi gick till Formskolan i Lidköping (lita inte på att det var så det hette, men något i den stilen). Där gick Fridas pappa på utbildning och visste då att några tjejer därifrån tömt sina garderober och sålde ut.

Det var en hel del riktigt fina grejer, dock tror jag tjejerna var rätt små. Det var mycket i storlek 34. Jag hittade dock en svart klänning som var låg i ryggen. Lyckades inte få någon fin bild på det dessvärre, så ni får leva med en ful. Sedan köpte jag även en färgglad väska! Bilder kommer här.


Den svarta klänningen, betalade 40 kronor för den




Dock kommer den bäras såhär!




Avslutar med en otroligt vacker photo booth-bild på den roliga väskan! En ynka 20a fick jag ge för den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0