Presenter


Igår var jag med mami och min pluttis inne i the big city Lidköping. Där letade vi present till Pluttisens klasskamrat. Minns ni hur kul det var med barnkalas? Jag skulle mer än gärna vara med och annordna flera nu. Barn är så otroligt söta. Medan vi var inne på H&M och letade så kom mamma på att jag hade haft namnsdag, så fick välja ut något jag ville ha. Jag valde dessa skor (som jag kollat in patetiskt länge).



Vad för skor ligger i en påse? Hm...



Sånna som går att vika ihop givetivs! Så de får plats i väskan.



Såhär ser de ut utvikta! De här kommer få följa med i väskan på partykvällar,
sen åker de fram då klackarna har torterat mig tillräckligt länge.




Fick även den här fina bhn-saken från Gina Tricot av mor min.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0