Saker jag stör mig på idag


1. Mens

2. En visdomstand har börjat växa ut och det gör riktigt ont. Jag kan inte tugga på min bra sida!

3. Folk som fattar trögt. Jag kan verkligen inte hjälpa det, men när jag/någon förklarar och den frågande inte fattar så blir jag verkligen skitirriterad. Jag vet att de kanske inte kan hjälpa det, men det är ändå otroligt frustreande.

4. Vi har träskrundan imorgon. Det är när man ska springa 3,6 km så fort som möjligt. Det är ångestladdat och, enligt mig, totalt onödigt.

5. Att mamma och pappa är väldigt kritiska till vårt företag Kalasbra! då jag redan har ett jobb. Men jag vet att jag har jobb. Jag är inte dum. Men jag råkar tycka att det här är något kul. Plus att jag OCH Amanda ska till London, inte bara jag. Så hon behöver ett jobb med.

Nu ska jag fortsätta vara sur en stund, innan jag blir glad igen. Måste få älta en liten stund innan jag tar tag i mitt liv, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0