Prokastinering


Jag har sedan ett tag tillbaka varit sugen på en svart långkjol. Rättare sagt har jag varit sugen på det sen jag var på Popaganda, där det gick omkring massa folk i fina långkjolar. Så jag kollade idag in på Åhlens hemsida, då jag vet att de tidigare haft långkjolar. Då stötte jag på något jag tyckte var lite underligt. Kolla på bilderna nedan. Jag tycker ej kjolarna ser så olika ut, men det skiljer 150 kronor i pris? Jag trodde jag kollade på samma kjol flera gånger tills jag uppmärksammade detta. Om de har någon av kjolarna i lilla Lidköping så kanske jag kommer hem med en imorgon, även om jag borde använda mina 20 % rabatt till att hitta en kofta.

 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0