Prokastinering


Nu sitter jag vid datorn och skjuter fram matteplugget. Jag började lite smått, men det gick relativt asdåligt. Så nu tänkte jag visa er vad jag köpte efter min sminkrådgivning i torsdags istället.

 



Med mig hem kom L'Oréal Paris Lumi Magique Primer och Make Up Store Microshadow - Backstage. Primern är ljusreflekterande och passar utmärkt för torr hy. Den läggs alltså under foundation och ger lyster, dessutom kan den även användas som en flytande highlighter. När jag blev sminkad användes den och då blev jag helsåld på produkten.

Ögonskuggan är vinröd/lila/cerice, vilket låter fantastiskt fult och opraktiskt, men icke! Den är ett utmärkt alternativ till brunt i en sotningen, eller så kan den användas för att värma upp färgen i globlinjen. Sedan kan den även, om man är väldigt lätt på handen, användas som rouge - skojar inte. Jag kan även tillägga att det var svårt att välja färg bland MUS's ögonskuggor, det finns så många fina färger där!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0