Maybelline Color Tattoo 24 Hour Eyeshadow




En sådan här krämskugga fick följa med mig hem idag. Jag hittade Immortal Charcoal på Åhlens för 49 kronor, vilket jag ansåg vara ett klipp. Det kommer antagligen inte lanseras mer än två färger i Sverige, enligt dem inne i affären, vilket är färgen jag köpte samt den vita varianten. Jag tyckte då att den går-silvriga färgen var roligare, samt tänkte jag att om den inte fungerar som skugga för mig så kan jag ha den som eyeliner.

Behövde jag den egentligen? Antagligen inte, men sanning är den att jag inte äger någon fungerande ögonskugga i krämform. Sedan att produkten är så hajpad hjälpte ju inte. De har blivit omnämda bland annat här, här och jämförs med M.A.C Paint Pots. Så det är med spänning som jag ska testa den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0