Julklappsspelet


Idag har gänget spelat julklappsspel på vårt favoritcafé. Reglerna var att det presenten skulle kosta 20 kronor samt att man ej fick ta något som låg hemma och skräpade. Det var en trevlig tillställning med många skratt. Eftersom att jag blev så utomordentligt nöjd med mitt bidrag så är jag så narcisistisk och visar vad jag gav bort.

 

Jag satt igår och gjorde ett spel! Nämligen Spelet Om oss. Det bygger på interna händelser och frågor om mina fantastiska vänner. Vi provspelade det på cafét, vilket generade några skratt och mycket hjärnknakande. Hoppas att Moa är nöjd, för hon gick hem med denna klapp!

 

ps. Jag fick vg i fysik. När matteläraren sa det till mig så började jag gråta, på riktigt.

 


Kommentarer
Postat av: Moset

Moa är OHYGGLIGT nöjd. Jag tror nästan det får hamna på tavellisten, så man ser det :) Värsabästa julklappen!

2011-12-19 @ 22:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0