Mellandagsrean


Igår bestämde jag mig för att ta mig in till mellandagsrean. Det har varit få klädinköp under hösten, då jag tycker att säsongen inte erbjudit så mycket. Detsamma var det igår, logiskt nog, men det var ändå tråkigt att inte hitta något. Snart kommer ju vårkläderna (hemska tanke) och alla vinterkläder försvinner.

Hem med mig kom i alla fall lite smink. Jag hade sedan innan kollat in en ny foundation och när jag traskar in på Åhléns så är det rea på just den! Dessutom var färgen ljus nog. Det är lite av ett återkommande i-landsproblem, att den ljusaste foundationen är för mörk.





Som bilden visar fick även en concealer följa med hem. Det råkar vara min absoluta favorit och h&m sålde ut dem för 50 kronor styck, så jag slog till. Med hem från h&m kom även deras praktiska läppenna med lock till, som också såldes ut - 10 kronor gav jag för den. Till sist syns även ett par örhängen på bilden, som införskaffades på Gina Tricot. Halva priset, 30 kronor. Kändes ändå som att mellandagsrean gav mig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0