Nya Jeans!


Jag borde egentligen lägga all fokus på fysiken just nu, men jag finner ingen motivation! Allt annat är roligare, som att skruva upp läppbalsam tills det ej går att snurra er, ringa till mormor, prata politik med pappa och ta dåliga photo booth-bilder! Så här får ni en som visar mina nya jeans.

 

Svarta jeans förbrukar jag ett till två par / år. Mina förra gick sönder massor i Berlin, sedan dess har jag levt utan dem. Jag vet inte hur jag klarat mig. Svarta jeans är ju det jag jämt går i! Dessa är vilket fall ett par vanliga, svarta, tighta jeans. 199 kronor från Gina Tricot. Dessutom skymtas lite av min nya tröja från Monki med, som jag fick för halva priset!


Kommentarer
Postat av: Lena

Fint Challeballebus!! Och jag vill ha din tröja......

2011-12-08 @ 19:40:29
URL: http://midnightcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0