197 kronor fattigare

... men två saker rikare! Innan skolan började idag, 12.55 för min del, så drog jag o min vän en sväng på stan. Det första som fick följa med mig hem var strumpbyxorna på bilden. Har riktigt länge letat efter strumpbyxor som ser ut som stayups. Hittade dessa på Sixtens Collektion, riktigt mysig butik där!



Nästa artikel var något jag väntat på länge. Det är inget mindre än Max Factors Infinity Lasting Lip Tint (nummer 04, berry burst) . Det ser ut som en tuchpenna som man målar läpparna med. Det är vad som på engelska kallas ett "stain". Vet inte om svenskan har något bra namn än. Vilket fall så älskar jag det! Känns inte att jag har på mig något. Färgen sätter sig i läppen, istället för på som vanliga läppstift gör.


Såhär ser jag ut i läppfärgen. Glad med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0