Helt annat

Här kommer ett inlägg som inte handlar om utseende, kläder eller fula trender. För jag tänkte bara säga att vår 18årsfest i fredags var otroligt lyckad! Så himla nöjd är jag. Det var en trevlig kväll med trevligt folk. Vårt vin var även väldigt lyckat. Vi har provat göra eget vin med en vinsats, alla runt omkring förklarade hur äckligt det skulle bli. Men jag tycker helt klart att det hade fel.

Sen kan ju tilläggas att jag kände mig relativt assnygg kvällen till ära med. Bara för att få in lite ytlighet i det här inlägget med.

Kommentarer
Postat av: Lena

Ett till tack för kvällen får det bli, så tack Charlotte! Och du är alltid snygg vännen

2011-03-28 @ 21:29:01
URL: http://lenasvanbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0