Belöningar


Den senaste veckan har jag varit inne ett par gånger på Nostalgeek i Lidköping (hålan jag kallar stan). Det är en affär som säljer massa 50-talsprodukter, allt från soffor till smaksatta tandpetare. När vi kikade in där i måndags så såg vi att de hade halva priset på sminket från The Balm. I studen kände jag mig ej så rik, men rouget och läppstiftet kunde jag ej sluta tänka på.

Igår började jag skoldagen med ett fysikprov, vilket var lika kul som det låter. Det gick väl sådär, men det är gjort vilket fall. Efteråt så bestämde jag och en vän att vi var värda lite smink, vi hade ju gjort fysikprov! Så dit gick vi och införskaffade oss våra första atriklar från The Balm.

 

Med mig hem kom rouget Hot Mama Blush (originalpris 199 kr) samt läppstiftet Read My Lips - Classefied (originalpris 179 kr). Rouget är persiko-rosa med guldshimmer i, för någon riktigt brun skulle det vara en vacker highlighter. Men på mig är det ett rouge (hej snögubbe!). Läppstiftet är väldigt naturligt och lite lagom glansigt. Förutom att produkterna är otroligt bra så skulle jag vilja påpeka den fina förpackningen! Allt har så fint yttre i detta märket.

 

 


Kommentarer
Postat av: Lena

Fanns det mycket kvar? Häng med mig dit någon dag!

2011-11-14 @ 20:33:19
URL: http://midnightcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0