Dagens ställ


Shorts och tröja - Primark
Kavaj - Topshop

 


'

 

Dagens favorit, som invigdes idag!
Dr Martens!

 


 

(Älskade Photo Booth!)
Tänkte även visa sminket
Numera kör jag helt utan ögonsmink,
har enbart fyllt i ögonbrynen.
Dessutom ett hemmagjort läppglans i mörklila


Idag har jag varit ledig! O den lediga dagen har jag spenderat med världens bästa PENIS, nämligen Lena. Vi gick omkring i hålan vi kallar "stan" (kallas även Lidköping). Jag insåg att 3B har otroligt goda kakor, att Lena hade små fötter och att jag skulle vilja ha en långkofta.

Kommentarer
Postat av: Lena

Du är för go du BALLE!

2011-09-13 @ 08:37:28
URL: http://lenasvanbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0