Etthundrafyrtioen kronor fattigare


Idag efter skolan så tog jag och Amanda vara på det rådande lågtrycket på skolfronten, och gick på second hand. I Lidköping besökte vi två stycken, därefter tog vi bussen till metropolen (läs: hålan) Götene. Eftersom att det var ett tag sen jag gick och second handade så var mitt sug ganska stort. Dessutom är det sällan vi tar oss till Götene för att shoppa, så det var onekligen roligt. I Götene hade affären dessutom massor av skor i stora storlekar, vilket är mycket onvaligt. Det brukar nästan alltid bara finnas skor i storlek 36-37. Så med mig hem kom mitt första par second hand-skor!

Med mig hem kom:
En blus - 40 kronor
Kragsmycke - 30 kronor
Två skärp - 10 kronor/styck
Ett par skor - 50 kronor
Dessutom köpte jag även en nagelfil (oanvänd, lovar!) för en krona.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0