Det enda som saknades var snön


Mina vänner verkar vara helt oförstående till det här resonemanget, men jag håller kvar vid att jag precis upplevt den sista riktiga julen hemma. För under kommande år så kommer jag ej vara med under alla förberedelser, baka de första pepparkakorna, glömma köpa saffran till lussekatterna, få en ful chokladkalender med spiderman på. Vilket är den största delen av julen. Eller att åka och shoppa med pappa, för att i ren desperation springa omkring och försöka hitta något vettigt till Filip. Inte att glömma alla hetsiga diskussioner om vilken sorts kola som ska göras i år. Det är jul. O det har jag upplevt för sista gången i år. Men jag sörjer inte, för den här julen var precis som jul ska vara. Vi hann med allt och det var en såndär härlig mysstämning hemma. Det gjorde mig glad och framför allt nöjd.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0