Personlig update


Idag har jag opererat mina äckeltår, som båda led av ganska illa nageltrång. Det gick bra, det enda som skulle göra ont var bedövningssprutorna, vilket jag inte uppfattade som smärta alls. Sedan fick jag kolla när de skar i mig! Mycket spännande vill jag lova. Andra saker som är bra med den här dagen:

1. Läkaren som opererade var mycket humoristisk, så skrattade en hel del.
2. Jag kan slå i mina tår utan att det gör ont.
3. Jag är ledig.
4. Alla hemma tycker synd om mig så de erbjuder mig massa godis, min favoritmat och att ta min städning.
5. Sju nya klipp på youtube och jag måste vara sängliggande.
6. Eftersom att båda stortårna var dåliga så kommer de bli "symetriska", då båda naglarna gjorts kortare.
7. Antar att jag måste skriva med att mina tår kommer bli bra nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0