Gratis på dagen


Idag skulle det firats min kommande 19årsdag hemma hos min far, men så vaknar han med hög feber. Första tanken var ta en tablett och bit ihop, dock insåg vi att de äldre gästerna med sämre hälsa ej skulle uppskatta det. Efter många om och men slutade det med att jag, lillskiten, mamma och farmor åkte ut till mormor och morfar. Det var ett mycket lyckat firande! Nu är jag rikare på porslin, som jag tidigare tittat ut, samt bra-att-ha-saker som handdukar och ugnsformar. Men förutom det fick jag bland annat ett paket från lillskiten, som innehöll ett armband och en ring som han valt ut, betalat och slagit in själv. Intill fanns även det lilla kortet;

Gratis!


Jag vet att bilden döljer en del av texten, men jag orkar inte trassla. Poängen var den klassiska felstavningen. Som storasyster tycker jag det är urgulligt och kortet hamnar nu på min tvättlina!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0