www.shock.se


Nu har jag hämtat ut mitt paket från shock. Jag tycker processen gick väldigt smidigt och fort. Jag beställde grejorna i söndags kväll och i tisdags hade paketet landat hos mitt närmaste postombud, alltså bara två dagars väntan!


 

 

 

I paktet låg nitar och en kritvit foundation. Nitarna ska antagligen hamna på ett par jeansshorts eller en skjortficka, något som jag ser som trevligt kvällspyssel (även om jag bör plugga). Storleken på dessa är 1 x 1 cm, vilket är den mindre storleken de har inne. De kostade 98 kronor för 100 stycken, vilket är ett väldigt bra pris jämfört med många andra återförsäljare.

 

Foundationen är givetvis inget jag kommer bära själv, goth tycker jag är mycket vackert, det är inget för mig. Jag ska däremot blanda ut min vanliga foundation med den, eftersom att det finns väldigt få sådana som är tillräckligt ljusa för mig. Vilket är något jag finner lite konstigt, är det någonstans i världen det bör säljas ljust bassmink så är det väl i Norden? Aja, åter till ämnet. Vid första undersökningen så upptäckte jag paddeln till flaskan, jag personligen tycker att pump är överläset. Vit foundation har jag sökt länge, men många andra alternativ har varit i märkeskategorin - alltså alla kring 250 kronor och uppåt. Den här kostade dock inte mycket, 69 kronor för 30 g.



Kommentarer
Postat av: Lena

Åh härligt Charlotte!! Du får visa bild sen på resultatet!!

2012-03-31 @ 12:50:21
URL: http://midnightcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0