Snart åker det upp på tvättlinan



Stockholm såg bra ut, som vanligt. Popaganda var en mysig festival med bra musik. Arcade fira var nog höjdpunkten på festivalen, o då har jag inte ens lyssnat mycket på dem innan. Då vet man att spelningen var bra. Sedan jobbade jag med en Marcus som var väldigt rolig. Dessutom hade han rosa skor, vilket gjorde feministen inuti mig väldigt glad. Han bjöd in oss på vin i hans konstatelje efter vårt arbetspass, inte illa det ni!

Förresten har jag fortfarande festivalarmbandet på mig nu. Jag brukar klippa av sådana snarast möjligt, för jag får lite panik av att inte kunna få av mig saker när jag vill. Men bestämde mig för att pressa mig själv lite. Tänkte visa en bild på det nu, men eftersom jag är själv hemma (ledig idag och imorgon!) så har jag lekt med smink. Så det är alla möjliga färger över den armen, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0