Sörjer



Jag har tappat bort ett örhänge. Det är inte vilket örhänge som helst heller, det är örhänget som världens bästa Lena gjorde till mig. Inte bara det att mitt samvete äter upp mig för att jag vet att hon gjorde det speciellt till mig, jag älskade även det där örhänget! Varje gång jag använde silver så hade jag det örhänget i höger öra. Det var ju så fint. Nu är det borta. O jag vet inte vart! Är rädd att jag kan ha tappat det på vägen till jobbet eller något. Jävla skit. Här kommer lite Photo Booth - bevis på att jag använde det ofta (det fanns fler bilder, men jag tror inte alla är förtjusta i mina förvridna egobilder).

Det blev några förvridna iaf, mouhahaha

O ja, jag gillar läppstift.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0