Vad tomteverkstan slängde ihop i år


I första paketet jag öppnade låg det jag mest efterlängtade, nämligen en kamera. Ingen sån där fin systemkamera, utan bara en enkel, hederlig digitalkamera. En Samsung ST30 för att vara mer exakt. Den är tydligen marknadens minsta kamera med zoom "ja, du släpar ju med dig så mycket annat överallt. Så tänkte att kameran skulle vara liten o smidig". Men årets finaste julklapp är utan tvekan den från min pluttis.

Innuti paketet låg det en handskriven lapp där följande kunde läsas:
Fröken sa att man kunde ge hjärtat till den man gillade mest i världen så jag ger det till dej.
Lillhjärtat grät lite när jag läste det.


Dessutom blev jag, som vanligt, rikare på The Body Shop - produkter. Det är alltid en vinnare och jag gillar att bygga upp mitt förråd. Bland annat fick jag detta paketet,

 

Julalfton i år var den bästa på länge. Det är något särskilt med släkten när den är samlad, alla pratar i mun på varandra och mormor/farmor ständigt säger "hämta mer mat nu, det finns ju massor kvar". I år fick jag även smaka på den första julsnappsen, jag blev övertalad efter ett tag då Martin hade kryddat sin egna. Han säger att han fick det från mat-Tina, haha. Dessutom fick jag fickpengar, för igår blev det officiellt att jag, mamma och Filip drar till ROM i mars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0