An Attempt To Tip The Scales


Nu har min första arbetsvecka på Dafgårds passerat. Den gick snabbare och lättare än förväntat. Det är även väldigt olikt skolbänken som jag brukar spendera mina dagar med. När jag är trött efter en skoldag beror det på att jag ansträngt hjärnan, för att jag lagt mycket energi på koncentration. Nu när jag kommer hem är jag helt slut på grund utan det fysiksa arbetet jag gör. Det är väldigt skönt att kommahem efter en natts jobb, äta något på vägen upp till sängen, och sedan somna så fort jag lägger huvudet på kudden.

I dagarna har jag även sett ganska mycket One Tree Hill. Jag har sett mina favoritavsnitt nu, så som:
  • Pictrues Of You
  • Sad Songs For Dirty Lover
  • Prom Night At Hater High
  • You Call It Madness, but I Call It Love
  • With Tired Eyes, Tired Minds, Tired Souls We Sleep
  • An Attempt To Tip The Scales

Det sistnämnda är ett Halloweenavsnitt, där alla går all in för att klä ut sig. Vem är då snyggast? Som ett troget Peyton-fan säger jag givetvis henne, men inte bara för att hon är min favorit utan även för att hon var den enda av huvudkaraktärerna som inte gick in för att vara så sexig som möjligt. Jag kan inte påstå att hon har mycket kläder på sig, för det har hon inte. Men hon har inte heller mindre kläder på sig an vanligt. Jag tycker nämnligen att det är otroligt tråkigt när alla tjejer går in för att vara sexiga på maskerader, grejen är ju att man ska klä ut sig!



De bästa utklädnaderna tycker jag alltid är de som gått in riktigt för det, så det verkligen syns vad gänget föreställer. Lite som när vi var turtles på förra årets karneval.

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0