Dagens skörd


Idag var det student på vår skola. Det är alltid så kul att se, o nu vill jag verkligen ta studenten! Bara ett år kvar. Kan även tillägga att en kille i utgångsklassen på Vänerprogrammet, som jag går, höll ett väldigt roligt tal. Efteråt tog vi en tripp på stan, där jag bland annat köpte en bh från rean på H&M. Det är alltid skönt att lyckas hitta underkläder på rean, för det är tråkigt att lägga pengar på. Här kommer lite mer saker jag köpt under dagen.

En ring från JC, 69 kornor


Yves Rocher sminkborttagning och ansiktsmjölk, 5 kronor styck!
Ett second hand i stan solde dessa otroligt billigt då datumet hade passerat. Men jag är inte så känslig, tänkte jag.

 

Sminkborste från second hand (dock oanvänd!), 10 kronor.

 


 


Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Härligt med studenten för dig nästa år :)

2011-06-16 @ 20:10:25
URL: http://malinsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0