En ganska grym dag


idag har jag besökt storstaden Göteborg med en kär vän. Det är för oss väldigt lätt att ta oss det. Jag har 100 meter till tågstationen, där jag kliver på tåget. Två timmar senare så går jag av i Göteborg, utan byten och trassel. Jag spenderade under dagen lite pengar på Weekday, som hade en jättestor rea. Även ett linne från Monki blev det. Sedan hittade vi till Myrorna (snabbt och smidig, *hosthost*). Där hade jag inte mycket ork kvar att kolla kläder, men nästa gång ska det allt bli en längre tripp till denna affär!


En kass bild på linnena som köptes idag




När jag kom hem hittade jag även ett nytt nummer av elle hemma = glädje!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0