Fakta (fake + äkta)



Jag förstår helt om alla inte har råd med en äkta Chanel eller en ysl-ring, för det har definitift inte jag heller. Jag tycker till och med att märkeskläder i många fall kan vara ganska tantiga och fula. Men något jag inte förstår varför man skulle vilja gå med en kopia? Alla ser att Vero Modas jeans är kopior på Acnes, precis som att Åhlens väska är en kopierad från Chanel. Det kan väl ingen missa? Tro mig, ingen kommer att missta Åhlensväskan för en äkta. Ingen kommer att missa att dina Converse är fake. Så låt bli, snälla. Det är fult. Ska det fakeas får det göras bra.

Har försökt få upp det här inlägget i ett dygn nu, men blogg.se har inte velat ladda upp mina bilder! Vad skulle jag göra utan mina collage?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0