Dagens planer


Idag ska jag ut till mormor för att fira bror min samt morbror Conny. Tänkte dedikera det här stycket åt min bror. Jag tror inte han inser hur mycket jag uppskattar honom. Jag kan tänka tillbaka på saker vi gjorde som små, när vi lekte med Knas och Bollis. Det är kärlek. Dock är han inte så liten längre. När jag skulle fylla 16 var jag ju stor. Nu fyller Filip det. Helt sjukt. Han är ju liten och omogen och ligger efter mig. Men nepp, till hösten ska han börja gymnasiet. Vilket fall är jag glad att jag har honom. Och om du läser dethär, förlåt för alla gånger jag var taskig mot dig som liten. Tro mig, mitt samvete äter upp mig mellanåt.

Just nu sitter jag åter igen vid www.eyeslipsface.com , jag tror det blir en sista beställning i veckan. Sen har jag nog mjölkat ur sidan dess potential. Kan även meddela att det skiljer sig från dag till dag vad jag vill ha. Sedan kan jag även tillägga att jag aldrig varit såhär intresserad av smink förut, haha.

Dagens vill ha-begär är en gul skjorta från h&m. Dock fanns den inte på hemsidan, så kan inte visa någon bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0