Eftersom att jag gillar att kladda och se på färger...


... så får ni en presentation av mina läppstift med mera. Detta är de läppsaker som alltid står framme hos mig, som används med jämna mellanrum. Kan tillägga att jag gillar läppstift i rött.


 

Översta raden (Neutrala + orange):
1. Eveline Volume Lipextreme - 530 (syns knappt på bilden)
2. Viva la Diva - Midnight Queen
3. Isadora Perfect Moisture Lipstick - Tea Rose
4. Manhattan Mineral Lipstick - 54N
5. Lovie Cosmetics Lipstick - 4

 

Mittersta raden (mörkt och mysko):
1. Homemade läppglans - mörklila
2. Lovie Cosmetics Lipstick - 31
3. Lovie Cosmetics Lipstick - 28 (definitift misslyckat köp!)
4. Lovie Cosmetics Lipstick - 6


Nedersta raden (rött):
1. Manhattan X-treme Last Lipliner - 46n
2. Elf Luscious Liquid Lipstick - Ruby Slipper
3. Lovie Cosmetics Lipstick - 10
4. Viva la Diva - Very Red
5. Manhattan X-treme Last & Shine - 54v
6. Manhattan X-treme Last & Shine - 26



Ps. Jag vet att ni gillar min beniga hand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0