Tröstshopping


Idag efter skolan blev det lite tröstshopping, eller lugna-ner-dig-shopping, för det var en hel del underliga åsikter som kom fram under dagens lopp. Jag får sådan adrenalinkick av att vara arg, vilket säkerligen är en naturlig reflex, men för att lugna ner mig gick jag o en kär vän till Gina Tricot (hon behövde med lugna-ner-dig-shopping). Klänningen nedan fick följa med mig hem. Det är en långklänning! Ja, ni läste rätt. Jag har äntligen hittat en som inte var för kort! Dock fick jag köpa den i Large. Vilket fall så passar den! Ynka 129 kronor kostade den.

Så här kan ni räkna med att se mig i sommar!
Ohno, går hon utan bh?
Ja, det gör jag.

 

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

hääääääääänga i rööööööööööööööven. med en rostig gammal jävel.

2011-05-31 @ 20:21:46
Postat av: Charlotte

Pappa skrattade bara åt hennes idioti! Han skyller allt på kyrkan. Jag försöker förklara att hon inte är riktigt som andra i vanliga fall heller

2011-05-31 @ 20:54:32
URL: http://charlottegerman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0