Dagens ställ



Nu sitter jag och väntar in klockan, för att sedan åka buss in till stan. Jag måste verkligen köpa underkläder, men det är ju så fruktansvärt tråkigt. I lördags skrevs det högskoleprov, andra gången för mig. Jag tvivlar inte en sekund på att det gick sämre den här gången. Sedan var det fest på kvällen, riktigt hemmafest. Det är så underbart härligt och det är det negativa med uteställen - de sluter ute hemmafester. Jag bar då nitade jeansshorts, bild på dem kommer senare! Såhär ser jag ut idag.

 

Jeans - Rut m.fl // Tröja - Weekday // Skärp - Second hand // Kasse - Deathly Hallows // Ögon - Maniska




Kommentarer
Postat av: Camilla

Sv: Det skulle jag absolut göra! Framför allt platina, för om man applicerar den tunt så blir den bara ljus med en snygg lyster. Perfekt för att highlighta kindbenen, under ögonbrynen och liknande! De är toppen till massor :-)

2012-04-04 @ 14:42:38
URL: http://www.beautybox.devote.se
Postat av: Amanda

svar: Ser att du fått svar på din fråga här innan :D Men jag håller med Camilla, det funkar absolut som highlighter! Så länge du inte tar för mycket på en gång behöver du inte oroa dig för att blanda massor innan det blir snyggt. Kram!

2012-04-04 @ 15:14:07
URL: http://getgorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0