Gdynia, tur o retur


I helgen var det studentkryssning, så i skrivande stund är jag fortfarande sliten. Kryssningen var lyckad och jag blev verkligen positivt överraskad! Vad har vi gjort då? Framför allt har vi ätit (sammanlagt tolv h buss, under vilka vi åt nästan konstant), sedan har vi förtärit en hel del rödvin och öl, sovit för lite, dansat och ätit ananas. Jag har även varit på speeddating! Det var lika oseriöst som det var roligt.


Fina tjejer, mina hyttkamrater, som njuter av den fria alkoholen till maten.

 

Antagligen den mest spännande drink jag någonsin skådat.

 

Ananasen! Snodd från bufféns prydnadshög. Fyllemat och Amandas sängkamrat.

 



Kommentarer
Postat av: Elin

Nämen, otroligt fräsch bild i mitten måste jag säga!

2012-04-26 @ 23:03:47
URL: http://elintoreborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0