TGIF


Åter igen är det fredag, och jag jublar. Trots att jag bara gått i skolan tre dagar så har det hunnits med en hel del neggotankar kring det stället. Ikväll ska vi fira vår fina vän Moa som blev 19 år i dagarna. Hon bjuder oss på middag, vilket alltid är trevligt eftersom hon är väldigt duktig på att laga mat. Några ska ut på crazy friday ikväll. Jag tänkte dock ladda upp för nästa helg istället, då vi ska på studentkryssning. Vilket ska bli väldigt kul, bland annat för att det bara är skönt att komma från hålan jag bor i.


 

Såhär ser jag ut denna afton. Det är inget direkt spännande, svarta jeans, linne och kavaj. Men! Min nya kärlek är halsbandet på bilden. Stenen kommer från att halsband jag hade som liten och kedjan hade jag i en av mina pärllådor. Efter någon halvtimma och lite trassel med tänger så var det färdigt. Utöver det så kan det ju påpekas att jag har läppglans över läppstiftet idag, vilket är något ovanligt för mig. Jag gillar inte känslan av läppglans, så jag får se om det får sitta på hela kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0