Långt eller kort? Spara eller klippa? Fega eller våga?

 
 
 
För tillfället funderar jag på om jag ska klippa av mitt långa hår. Det går nu ner till brösten ungefär och börjar tröttna lite på det. Så kort som Alexa Chung har det kommer det nog inte bli, men ungefär till nyckelbenen är den eventuella planen. Mitt hår är ju lite slitet och skulle behöva trimmas, dessutom är ju en ny frisyr alltid lite kul. Mitt hår blir heller inte riktigt lika platt när det är kortare. Så jag satte mig nu för att leta lite bilder på halvlånghåriga snyggingar.
 
Det blir dessvärre alltid så att när jag ska googla efter bilder på mindre långt hår, så slutar det med att jag googlar långt hår, väldigt långt hår, jättelångt hår och så vidare. Jag kan ju inte neka till att detta är fantastiskt fint heller. Så beslutsångesten är ett faktum.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0