Mina favoriter, rouge

 
Förutom läppstift så är nog rouge den sminkprodukt jag tycker bäst om. Och har lite för många av. Varför detta kan man ju fråga sig? Jo, för att rouge är fina att titta på, de är fina i färgerna, de kan lyfta upp hela ansiktet, ge glow. Så nu tänkte jag visa swatches på alla mina rouge. Döm mig inte, detta är en av mina svagheter. De som är mina absoluta favoriter är markerade med en *.
 
ROSA
 
 
2true Cheek 'n' Lip Tint
H&M Blush - Plink
H&M Blush - Rose *
TheBalm - Hot Mama!
The Body Shop Cheek Colour - 01 Daisies
 
 
Röda/Bäriga
 
 

Alverde Puderrouge - Desert Rose
e.l.f Studio Blush - Berry Merry
Sleek Makeup Blush - Flushed
MaxFactor Miracle Touch Creamy Blush - Soft Candy *
 
 
Corall/Persika
 
 
e.l.f Contouring Blush & Bronzing Powder
Viva la Diva Blush - Dreams
e.l.f Mineral Blush - Bliss
e.l.f Studio Blush - Peachy Keen *
Oriflame Blush - Peach Melba
Mac Creamblend Blush - Ladyblush *
Make Up Forever HD Blush - One Too Many *
 
Jag har även köpt in ett till rouge sedan dessa bilder togs, nämlingen ett e.l.f All Over Color Stick - Pink Lemonade. Det är otroligt fint, det med.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0